30 Ocak 2016 Cumartesi

Göç Zamanı Dizisi Ben Yoruldum Hayat Gelme Üstüme Şarkısı 30.01.2016

Göç zamanı adlı dizi bugün 30.01.2016 tarihinde star tv ekranlarında yayınlanmaya başladı dizi başladığı zaman şarkı çalıyor şarkıyı s... thumbnail 1 summary

Göç zamanı adlı dizi bugün 30.01.2016 tarihinde star tv ekranlarında yayınlanmaya başladı dizi başladığı zaman şarkı çalıyor şarkıyı sizlerle paylaşıyoruz 
Şarkının adı : Ben yoruldum hayat gelme üstüme
Şarkıyı seslendiren : Mümin sarıkaya

ben yanıldım hayat vurma yüzüme 
yol verdim sevdanın en delisine
bu yüzden ömrümden giden gidene
şu yalnız başımı eğdirme benim

Google Dayı : ben yoruldum hayat şarkısı dinle , göç zamanı dizisinde çalan şarkıları dinle , göç zamanı dizi müziği dinle , göç zamanı dizisinde çalınan ben yoruldum hayat şarkısı dinle ,göç zamanı dizisi şarkıları dinle , göç zamanı dizi müzikleri dinle , göç zamanı dizisi şarkıları dinle 

Hiç yorum yok

Yorum Gönder